Borde sova

Jag borde egentligen gå och lägga mig nu, men jag tog precis ett underbart bad och nu sitter jag och vill frächa till mig lite med lotion, Nagelack-remover, nagel sax o.s.v. Så får sova om några minuter..

Idag ringde kära Jörgen och frågade om jag ville jobba påsk helgen, SJÄLVKLART! Så jag ska jobba Torsdag till Måndag. Kommer bli awesome!

Anna kom över mig en snabbis förut idag, bland det första hon säger är detta:

                 
(Därav det underbara badet ^^)  Vad skulle man göra utan vänner som är ärliga? Haha.. skoj var det iallafall!

Kommentarer
Postat av: StoraSyster Susanne

was up med allt detta röstande...?? Trötsamt! Hahah ja det är bra med ärliga vänner! ;)

2010-03-30 @ 20:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0