Bullbak

Idag har jag bakat bullar för kalaset på Torsdag ♥
Lina hjälpte till i början men sen var hon tvungen att gå. Så jag fick baka själv!  (Och självklart så har jag dokumenterat allt detta till en paint-bild-visning)


Det började jätte bra, se så fina de var innan de skulle jäsas!

                           Men så efter jäsnigen visade det sig att de blev jättestora!

  Men jag gav inte upp, jag stoppade dem i ugnen ihopp om att de skulle dö. Vilket de gjorde och de blev jätte fina!

Nu luktar det gått i hela lägenheten och jag ska snart provsmaka min första, alldeles egna kanelbulle ♥

Kommentarer
Postat av: StoraSyster Susanne

Hahha du är bäst på dessa! Jag dör!! Mer "Sandra-bolgg-serier" tack =')

2010-03-03 @ 22:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0