En vanlig afton

På Öland finns det vissa saker som aldrig förändras, bland annat hur platserna ska fördelas. Vi har våra platser b.la vid matbordet och vid tv-tittandet. Så när man är några stycken som ska kolla på film så kan det lätt bli trångt ifall man har en unika pappa som min Tommy ♥


Haha, skrattar lite för mig själv när jag tänker på underbara, unika pappa. Han har verligen sina ideér och tankar. Måste verkligen bara dela med mig om hans perfekta citat om att äta pizza! Ni vet, hur gott det är när man väl äter den, men efteråt känner man att det var lite fettig och onyttig. Det lät iaf så här:

"Ja, det är precis som när man kissar på sig. Först är det varmt och mysigt, sen blir det kallt och äckligt"

HAHA! Så jäkla klokrent!


Kommentarer
Postat av: Natalie

haha :P

2010-03-15 @ 20:02:58
URL: http://minndy.blogg.se/
Postat av: StoraSyster Susannes

Hahha så jävla klockren =)

ALLTID samma sak =)

2010-03-15 @ 21:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0