Flås..

Precis hemkommen från min lilla springrunda, gillar mitt "varannan dag" löp, Slår nya rekord varje gång, dock kanske inte med så mycket kanske bara 100m längre. MEN DET ÄR BRA IALLAFALL TYCKER JAG!

En sak jag märkte när jag var ute idag var hur varmt det var! Redan nu, k 9! I skuggan var det 5.9 grader varmt. Sen när man sprang blev det ännu varmare, får snart ta och byta ut Byxelkrokströjan (som jag springer i) till en lättare.

                                         

Ni kanske undrar varför jag är uppe så "tidigt", nu var det då så att morgonen blev lite hetsig. Henriks klocka hade inte ringt idag av någon konstig anledning så han vaknade var stormade till det lite. Detta var 07:30 typ.. Sen dess har jag varit vaken, dock log jag kvar i sängen kanske 45min efter det. 

Nä, in i dushen nu, äta frukost, göra sig i ordning och sen iväg till jobbcoachen!

Kommentarer
Postat av: StoraSyster Susanne

100m är 100m och efter 10 sådan ökningar har du ju ökat med 1km =) så kämpa på <3

2010-03-26 @ 10:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0