Frukost

Nu sitter jag vid köksbordet och har precis ätit min portion med fibergröt med banan och kanel. Mumma. Om en halvtimma är det meningen att jag ska ta mig till jobbet. Pappa är snäll att skjutsa mig fast jag sagt att jag kan cykla. Tänkte lägga upp lit bilder från när jag hade kalas med familjen den 4 Mars(bilder som mamma tagit med sin kamera)

                     Alex klädsel passade kanon (gissa vilka som köpt den) ♥


                             Fasters gullunge och faster hon själv! ♥


                                         Delar av mina gäster ♥


                                   Titta! Han kan stå själv :)


Alex fick nästan mest uppmärksamhet, men det gjorde inget!

Kommentarer
Postat av: jussah

hejhej! dt är frågestund på min blogg!

Kika in ? :)

2010-03-12 @ 13:59:01
URL: http://jussah.blogg.se/
Postat av: Sofie

Fint kort på dig och Alex :)

2010-03-12 @ 23:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0