God kväll

God kväll mina vänner. Nu sitter jag i datastolen och borstar tänderna, har precis spelat lite Sims medans jag lät The green mile vara på i bakgrunden. Henrik ligger och sover i soffan, cute ^^. Men nu vakande han visst, och borstar tänderna. Well well..

Kom precis på en ganska sjuk grej förut, jag har typ inte cyklat sen typ Oktober eller November. Typ 6 månader sen, sjukt va! Fast detta har en lite förklaring, När jag flyttade till Kalmar i Oktober bodde jag så nära skolan att jag inte behövde cykla alls (nära det mesta faktiskt) så jag lånade ut den till min vän Johanna som inte bodde lika centralt (då hennes egna gick sönder i tusen bitar). Sen får vi inte glömma all SNÖ och IS, inte vill Sandra ge sig iväg på en cykel med det underlaget. Haha. Knäppt va!

                     
                                      (Har icke målat själv, snott från google)

Nej, nu ska jag verkligen sova, godnatt alla mina läsare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0