Hurra!

Idag, när jag var uta och sprang slog jag mitt egna löpar-rekord (alltså att jag sprang längre än vad jag brukade)! Känndes fantastiskt! Jag sparng och sprang, mina ben verkade orka hur långt som hellst, dock kom mitt "flås" typ i otakt. Andningen orkade inte lika långt som benen, så det känndes lite fel att på en stund. Men kanske bättre det, så jag övar ut mitt flås. 

Jag undrade varför jag orkade springa så mycket idag, kan det ha varit för att jag sprang senare idag. Kroppen kanske hade vaknat till lite extra. Brukade pringa runt 9-10 annars, idag gav jag mig av runt 11:30. 

AWSOME! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

You are awesome :)

2010-03-22 @ 16:13:29
Postat av: mammi

Vad du är duktig=o)))

2010-03-22 @ 16:38:03
Postat av: StoraSyster Susanne

Du är grym sis =) Hur långt sprang du då? Det kan bero på att du sprang senare.. Då det tar ett jag för musklerna att ta upp kolhydraterna från frukosten.. dessutom orkar man längre om man först går ca 5-10 min så att musklerna finner vakna ocg aktiveras, annars får man mjölksyra snabbare (syrran som kan allt ;P). Good luck =)

2010-03-23 @ 17:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0