Inköp

Hemma från staden nu. Gick in på konsum och skulle köpa hem varor när jag märkte att priset var ganska dyrare där än på ICA MAXI, så går dit senare och handlar det där, det är endå sådant underbart väder ute, SOL!! Hade faktiskt på mig solglasögonen ute idag. 

När jag gick på stan hittade jag några små fynd (har faktiskt inte köpt något på snart 1½månad till mig själv så nu unnade jag mig detta)
 


                                                 (Ursäkta den dåliga kvaliten)
Allt var faktiskt på rea förutom den blommiga klänningen från Gina tricot som bara kostade 149kr, sjalen kostade 19kr och är också från Gina Tricot. Den andra klänningen är från VILA och kostade 79kr.


Kommentarer
Postat av: StoraSyster Susanne

Bra köp där sis! Riktiga fynd!!Puss

2010-03-03 @ 22:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0