Motion

Nu har det töat i 3-4 dagar så all is/snö på vägarna har töat bort (äntlignen) så då tänkte jag att "Då kan jag börja springa igen"  (när jag bodde hemma förra året och jobbade sprang jag varje morgon)

På med löparskona och ut i det fria. Det gick jätte bra, ett tag..



Som ni ser märkte jag att jag hade tappat en hel del "flås" under min viloperiod. Menmen, jag sprang/gick runt Ängö och kom hem helskinnad. Nu ska jag verkligen ut varje dag medans jag är arbetslös! Det är det minsta jag kan göra för mig själv =)

3 Dagar kvar

Kommentarer
Postat av: StoraSyster Susanne

HAHHAHA I know that feeling! Men det är bara att kämpa på snart kommer belöningen (man orkar längre). Dina gubbar är verkligen underhållande =)

Ta bort den där jobbiga intligensprovet efter det att man "postat" en kommentar till dig (asstörrande). Ses på torsd =) Puss

2010-03-01 @ 17:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0