Music

Sitter här och sjunger med i denna härliga låt: Crash Test Dummies - MMM MMM MMM. Nu har jag precis varit på stan och handlat lite mat, ikväll blir det vårullar med ris. Mamma ringde mig förut när jag fxade håret, tydligen så kommer de in till Kalmar imorgon. HURRA!

Lägger in låten här så ni får chans att lyssna ifall (Har ni hört Rihannas nya låt Rude Boy? Jäkligt bra)

               
Tycker det är en härlig låt med en väldigt speciell och rolig text! Lyssna och ge den en chans, vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Linda

finfin blogg (=

kolla gärna in min med och bevaka den om du skulle tycka om den



massa kramar

2010-03-25 @ 09:54:02
URL: http://lindy.webblogg.se/
Postat av: StoraSyster Susanne

Är det bara jag elr fattar man nått över huvudtaget av den låten...? Mmmm a boy... Mmmm a girl... Mmmm WHAT??!! Men det var ju inte Rihanna som sjöng (uppenbart) har hon skrivit låten menar du? Puss

2010-03-26 @ 10:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0