Öland i mitt ♥

Tog några bilder när jag var på Öland och gick på en promenad med hundarna! Det var en jätte mysig promenad i solsken och värme (när det var lä)


Fortfarande en massa snö på Öland, men det försvinner sakta och säkert när solen skiner



Våra älskade hundar som vägrade stå stilla för att ta foto, så det fick bli en snebild!

Nu stack Hernik till Nybro, det är hockey på G. För en gång skull hoppas jag på att Nybro vinner för då blir det eventuellt BIO imorgon, Shutter Island.

Idag hade jag och Henrik värsta vuxenpoäng frukosten. Vi dukade upp vid matbordet med mackor och kaffe och sen hade vi på radion i bakgrunden. HAHA. Typ, gissa artisten o.s.v. Det känndes lite fånigt men samtidgt var det riktigt mysigt. ♥

Kommentarer
Postat av: StoraSyster Susanne

Naaaw vad söta hundarna är och vad fint Öland är.. Jag känner kärleken <3 !! Vad söta du o Henke är då.. Har ni sett filmen än? =)

2010-03-23 @ 17:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0