Rap

Ojoj, nu är jag mätt.. Åt en underbar kycklingsallad som jag själv fixat ihop. Den består av Rucculasalad(mix), körsbärs tomater, paprika, rödlök, grillad kyckling, avocado och en klick cream fraish. Eftersom jag inte har någon kamera så snodde jag en bild från google som påminde om min.

                                          
Klämde även ur citronsaft över hela. Så nu sitter jag här igen, trött men belåten. I helgen var det dags för Sandra att äntligen vara med på en utgång på Palace! Först var man hemma hos Anna och drack lite vin.. Och eftersom jag inte har varit ute på ett bra tag tog det ganska hårt på lilla mig. Men när vi kom till Palace så fick det endast förbli vatten.

Henrik var på fest i Nybro, hockey-fest kan vi kalla det. Han var hemma kl 7 på morgonen. Mohaha.. Vi var lagon slitan igår ja, så därför blev det ingen uppdatering för mig.


Kommentarer
Postat av: LISOU

Jättefin blogg :)

2010-03-29 @ 20:27:55
URL: http://lisou.blogg.se/
Postat av: Snookie - Perfection since 1992

Hejsan sötnos!

Haft en bra dag?

Pussen!

2010-03-29 @ 21:28:02
URL: http://snookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0