Sex and the City 3

Nu har jag fixat hem Sex and the City 3 (även säsongerna 4,5,6) det ska bli kul, inte sett dem sen jag och Johanna hade maraton. Naaww, härliga tider ♥ ♥

                         
Susanne ringde mig igår, det var trevligt att prata med henne. Saknar henne. Men om ca 2 veckor kommer hon tillbaka där hon hör hemma! Nära mig och familjen.

Sprang idag för andra gången sen jag kom hem från Öland, utan att ramlat. Det ser jag som ett framsteg! Dock har jag ärret kvar på handflatan, undrar ifall det kommer försvinna så småning om?

Kommentarer
Postat av: Moster

Hej Gumman, vilken härlig blogg du har.

Tusen kramar från moster

Ps,hälsa Henke

2010-03-19 @ 16:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0