Sicken dag..

Ojoj, idag har det hänt mkt. Dagen började med att jag skulle ha möte med min jobbcocach (stavning?). Först visste jag inte vilken byggnad jag skulle in i. Fanns 3 stycken som kunde vara dit jag skulle, men sen chansade jag och på andra försöket var jag rätt. Dock hade hon glömt bort lilla mig >.< Så det fick bli en ny tid imorgon igen.

Men sen kom mor och far in till Kalmar, då gick vi till IKEA och hittade en massa fint som skulle köpas inom kort (de håller på att göra om huset), sen blev det Hansa City för att inskaffa nya vårskor. Hittade ett par vita, skit nice. Efter det blev det Bauhouse (stavning?) och Coop.

Sen efter det gick vi hem till mig för att göra lite våfflor (Yes, jag har ett eget våffeljärn. vuxenpoäng) för det är faktiskt våffeldagen idag enligt mor min, och trandagen enligt älskling min (vad nu menas med det?)

SEN.. Efter det så skulle jag ta mig bort till Hansa City igen, för min kära Anna skulle gå hår/brudklännings model där. Jag blev utsedd till fotograf av Annas mor (Söt hälsning jag fick av dig idag Ulla). Jag kände mig riktigt proffsig där jag stod med systemkameran, kameraväskan och min egna väska runt kroppen och trängde mig framför alla för att få bästa bild. Tog flera stycken, någon måste ju blivit bra då. Efter det blev det lite shopping på Gina, de hade ju faktiskt 20% just idag. Handlade för ca 300kr. Det får typ räcka för denna månaden, Moahaha.. 

Så nu sitter jag här, helt slut och med tandborsten i mun. Dags att lägga sig i sängen och kolla på film. Kanske Spirited Awey? jaja, godnatt! 

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0