Tisdagsmys

Nu är Henrik äntligen hemma och tar hand om mig. Han gör i ordning mat och det blir Tacos ikväll, mys! Jag gör i ordning i vardagsrummet med lite ljus och lyckades skada mig ännu mer! Hade en tändare som jag tände alla ljusen med. Jag tog alla gamla värmeljusbehållarna i haden och hade ingen plats för tändaren där. Då la jag den mellan bröstet och underarmen. Synd bara att tändaren var skitvarm och typ brände sig fast på min underarm!! Tusan vad ont det gjorde (gör). Som mina syskon skulle sagt i detta läga: Dum dum, sill sill..

Får ta att smörja in såret med lite lotion. Snyft. Mer synd om mig nu.

Kommentarer
Postat av: banana

hahaha du e klockren :D

2010-03-09 @ 21:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0