To the Island!

För ungifär en timme sen ringde min chef Jörgen mig och undrade om jag kunde jobba torsdag-fredag-lördag (eventuellt längre) eftersom Jenny har sjuka barn. Jag blev glad, men hur skulle jag hinna till Öland idag? Alla bussarna till Byxelkrok har slutat gå. Ringde till min mor som skulle kolla om någon kunde hämta mig i Borgholm. Vi la på och jag kollade bussar till Borholm. Då ringer mamma tillbaka och berättar att pappa och Percy kommer in till Kalmar för att hämta mig ♥

Är de inte för gulliga?

Problemet är bara att jag inte har fått tag på Henrik än, så han är ovetande. Men han blir nog bara gald över att jag får jobba lite. 

  
Igår satt Henrik och lärde mig hur man virkar (Henrik har blivit insperarad av OS-mösan och stickade en egen + några till) så igår satt vi båda två och virkade en varsin mössa och kollade på nyheterna ^^  50+ varning ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0