Underbar helg!!

Nu är jag tillbaks till verkligenheten efter en underbar helg. Har haft min syster på besök här och min kära vän Johanna! Vi är skrattat och ätit gott och väl hela helgen. Tack till alla som var med ♥

Idag skulle jag upp på morgonen igen och springa, då hände detta:
 



Oja, på något vänster halkade jag på allt grus som låg på vägen och trampade snett.. Jag föll handlöst framåt och försökte ta emot mig själv med händerna och skrapade upp hela handen.. Så mycket får jag för att jag försöker vara lite duktig. Nu kom precis Anna över och måste göra mig i ordning för att gå lite på stan med henne =)

Kommentarer
Postat av: jossan

Jag tycker du ar sjukt sot! =D Och jag asgarvade nar jag laste ^^

2010-03-13 @ 03:19:59
Postat av: StoraSyster Susannes

HAhahha åhh vad kul =)

Dumma gud det var inte snällt... Du har verkligen svaga vrister gumman det har du alltid haft.. =)

Puss

2010-03-14 @ 13:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0