Utvilad

Eftersom jag kännt mig lite krasslig de senaste dagarna så har jag tagit två dagar då jag bra vilat ut. Alltså bara sovit tills jag vaknat och sendan bara slappat hemma. Idag var det den andra dagen av mitt slappande och jag kände att jag beövde det. Känner mig verkligen mycket bättre idag (trots mina ärr på mina händer och armar)

                                         Efter tre dagar ser mitt sår ur så här
                        
                                                  Mitt nya sår på armen
                         
Det sista kanske inte ser så mycket ut för världen, och idag gör den inte alls ont MEN det är endast för principens skull som jag lägger upp den.

Hittade Age of Empiers 3 i en kökslåda (antar att Percy fixat det till Suss en gång i tiden och så har den hamnat här) så ska kolla om våran dator pallar ännu ett spel eller ifall jag får stunta i det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0