Alfapet

Ååh.. Är grymt sugen på att spela Alfapet. Har aldrig riktigt spelat detta spel ordentligt sen för kanske 2 veckor sen. Då jag var hemma hos Henriks föräldrar och spelade det med hans lillasyster Amanda. Sen spelade vi det igen förra veckan och det är faktiskt super kul! 

                              
Försökte hitta det på ICA idag, dock hade vi inget. Dock skulle Valles ha det, men skulle inte komma förens om 2 veckor. SUCK! Men funderar på att gå över till grannarna Nordins och fråga om jag får låna deras. Om jag inte minns helt fel så har de spelet. Så kanske Percy vill spela lite med mig.

Igår såg Percy och jag filmen Day breakers. Handlade om hur i stort sätt alla människor hade blivit förvandlade till vampyrer, bara 5% av befolkningen var människor. Så det fanns nästan inget blod kvar. Hur ska vampyrerna/människorna klara sig? Se filmen så får ni veta. Haha

BTW, efter filmen så märkte Percy att han tappat bort ett viktigt papper hos oss. Som man minndes det hade han lagt det på köksbordet där pappa suttit och städat bort onördiga papper. Så hela familjen Svensson engagerade sig i över att hitta detta förbannade pappret! Letade igenom soppåsarna och under soffer m.m. Sen visade det sig att han tappar det på vägen över hit på marken. Haha. Men bra att vi hittade det iaf!

Kommentarer
Postat av: Minnali

Haha! Inte spelat på sjukt länge.



Hoppas du får en toppenonsdag!

2010-05-05 @ 10:00:28
URL: http://minnalis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0