Gäsp..

Suck, av de 4 nätter jag sovit hemma på Öland har 3 av dem varit oroliga.. Vet inte varför, förut trodde jag att det kan ha varit kudden som var obekväm. Men nu tog jag med mig en kudde från Kalmar och sover endå oroligt. Så nu skäller jag på sängen. måste vara den (eller så är det att jag sover utan Henrik, saknar honom så)

Jobbet lunkar på, det är lungt nu innan stormen. Så jag passar på att läsa lite böcker under tiden. Nu läser jag Sagan om ringen som sagt, första boken då. Och jag har läst  274 sidor av 481 (lite mer än hälften alltså) och de är fortfarande kvar i Vattnadal. Hur ska de hinna med alla äventyr innan den andra boken? Ska bli spännande att se, dock är det fortfarande lika bra!

Nä, nu ska mor och jag se halv åtta hos mig och sen massera varandras fötter ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0