Haha!

Jag har inte uppdaterat på en vecka nu, så jäkla dåligt av mig! Dock har jag haft lite för mig denna vecka så jag har ju inte riktigt haft tid eller ork. För har man inte uppdaterat på ett tag blir det tillsist så mycket att skriva så man knappt orkar. Men nu ska jag ta tag i detta igen!

Nu är jag faktistk på Öland, i köket och kollar på tv med mamma. Chefen ringde mig igår och frågade mig ifall jag kunde jobba från 3 Maj till 16 Maj, alltså jobba i två veckor. UNDERBART!! Jag tackade jag , packade mina väskor och tog mig till Öland (eller drog och drog, mamma hämtade mig. Fantastiskt att man har sånna snälla föräldrar).

Hur har eran Valborg varit då? Min var väldigt mysig, det bästa av det hela var faktsikt tror jag att jag fick träffa min vän Jossan igen. Som jag har saknat henne.

Nä, det får bli bättre uppdaterad framöver. Nu ska jag snart sova lite, fortsätta läsa lite ur Sagan om ringen boken (första boken) och sen drömma mig bort, att jag är hos Henrik..

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0