Jobba jobba!

Haha, jag bara jobbar och jobbar utan att uppdatera denna bloogg för mina trogna läsare (typ släkten med lite vänner) men all kärlek till er iaf.

Är inne nu på min sista vecka nu med jobbet, men fick ganska nyligen förfrågan att jobba för säsongen från och med vecka 21 och nu är det vecka 19, så det är inte långt kvar tills dess. För tillfället är det ganska lungt i affären, dock har det varit en hel del tyskar och danskar och hälsat på. Jag som varken kan danska eller tyska löser detta problem enkelt, genom att le och nicka (ibland säga ja). Det funkar vid dessa tillfällen

   

   

   
Underbara Kjell, vad skulle vi alla på ICA göra utan honom? Försäljningen av öl skulle minska drastiskt. Saknar dock hans telefonsatmtal, dock hälsar han nu på 1-3ggr om dan.

Idag har Marianne och Thomas varit här och vi har grillat i den härliga solen, det var gott. Nu sitter jag i köket och kollar på Desperate housewifes, FUNNY!

Kommentarer
Postat av: StoraSyster Susanne

Hahahhahaha jag dööööööööööööör av skratt!! Kolckren verkligen med tysken =D och jag såg direkt att det var Kjell som du hade avblidat =) du ska nog blir serietecknare sis... Du kan skapa en ny Falo elr nått! kiss and hugs <3

2010-05-11 @ 23:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0