K-town!

Nu är jag hemma i K-town, alltså Kalmar (Johanna brukar säga så). Åkte med kära bror och hans familj in hit. När jag väl var här tog jag en varm härlig dusch sen åkte älskling och jag och handlade mat. Han var sugen på grilla, så vi handlade lite smått och gott och sen får vi hem. Handlade bland annat Ölandska jordgubbar! Dock var de inomhusodlade, men var endå tvugna att köpa, ska ha dem snart med lite mjölk. MUMMA!

Nu ska jag vara ledig i en vecka (Nu är jag LEDIG, eftersom the boss vill att jag ska börja jobba v21 för säsongen). Under de två veckorna jag var på Öland var det skit väder :(  var kanske 4-5 dagar som var fantastiska/okej. Tog några bilder med mobilen när jag cyklade till jobbet en morgon, när det var ett underbart väder!


         
Vattnet ligger så fint som det bara kan göra när det är vår/sommar. Sen har vi färjan som en liten prick.
         
                                          Hela stranden
         
Buskarnas knoppar börjar slå ut och det börjar lukta så sommrigt av dem. Alla Byxelkroksbor vet vad jag menar!

Sen hann jag träffa både Lasse och brorsson Alex under denna tid. Härligt!

Kommentarer
Postat av: josse!

Jag kommer sakna Öland Gaaaalet mycket i sommar när jag sitter i telefon med arga kunder. :/ Men, vecka 31 och 32 har jag semester, så då kommer jag minsann! Och på helger! Och över midsommar och början av vecka 26!! :D

2010-05-16 @ 21:25:19
URL: http://bernljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0