Sommarsol

Så, nu känns det helt fantastiskt igen. I hela kroppen! Det mesta är tack vara min älskade Henrik ♥ . Nu sitter jag på Öland med mamma, pappa, Henrik och Percy. Henrik och jag tog faktiskt med oss våra katter från Kalmar hit. För att se om de kunde vara här senare i sommar när både Henrik och jag kommer vara här så mycket. Det har faktiskt gått över våra förväntningar! Speciellt med tanke på att våran äldre katt Måns kanske ville markera sitt revir. Men de har faktiskt gått bra. Han fräste lite i början men nu bryr han sig inte riktgit om dem, bara de inte kommer allt för nära.

Så idag har både Simba och Rambo legat ute i solen och försökt jaga fåglar. Det var riktigt sött! Sen så blåste det lite så jag och Henrik lekte lite med våra drakar, jag har ju en drake som liknar en papergoja (pattetoja som Annika skulle säga det), den seglade så fint..

Måste bara länka till denna låt, det är Lasse (Ja, mjölk-lasse) som har gjort denna låt och jag tycker det är riktigt bra.


Nää, nu ska jag vara lite mer social med familjen. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0