Vilo blogg

Som ni sett har jag inte bloggat på ett bra tag nu, dock har det en lite orsak med. Jag har alltid tyckt att det är lite roligt att blogga, men på senaste tiden har det varit lite mycket och lite smått ledsamt ibland att jag inte haft ork eller lust. Det kan nog se likadant ut några dagar frammåt är jag rädd, men snart ska det nog bli ordning på det igen.

JAG SAKNAR SUSANNE! Jag vill ha min syster här brevid mig och ge mig alla kloka råd och är underbar att prata med. För tillfället känner jag min väldigt ensam.

Är på Öland btw, jobbar nu och så då. Tur att Kjell finn iaf, han gör mig lika glad varje gång han kommer. Vi hade en rolig diskution idag som gick följande:

- Hej Kjell, är du har nu igen. (För typ 3 gången)
- Igen? Jojo..
- Då får du allt köpa dig en matbit med dig hem.
- Ja, det var det jag skulle handla, jusdet!
(Jag känner att jag måste "busa lite" med honom)
- Köp Tacos, har du provar det någon gång?
- Kaktus???
- Haha, nej. TACOS. Köttfärs som man steker, sen har man i en massa sallad och lägger det i ett mjukt bröd.
- Jaha.. hehe.. Du menar Pyttipanna..
(Sandra håller på att dö av skratt, men försöker kväva det mesta. Försöker förklara det en gång till)
- Nää.. Det där begriper jag mig inte på..


Haha. Han är så underbar. Kanske bara mest roligt för dem som vet vem Kjell är.

Kommentarer
Postat av: StoraSyster Susanne

Hahahaha den är verkligen galet rolig =D

2010-06-06 @ 12:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0