God kväll bloggen

Detta är verkligen allt för sent för lilla mig, speciellt med tanke på att jag måste upp någorlunda "tidigt" imorgon. Ska möta upp min kusin Annika på stan för att hjälpa henne igenom ett av hennes värsta fobier; Tandläkaren! (Inte Susanne, utan den redan utbildade sådan.. Dock vet jag inte hur deras relation kommer bli efter Suss examen.. menen)

Vad har hänt sen sist jag skrev då? Jo, en jäkla massa!!

1. Har hunnit varit i Litauen
2. Har åkt limousin i Litauen
3. Har gått på 80-tals fest
4. Kalmar har blivit bombhotad
5. FÅTT MIN MACBOOK PRO ♥
6. Fixat en ny cykel till Kalmar
7. Träffat underbara Johanna igen
8. Gjort Simba till en riktigt Ölandskatt
9. Skaffat mig en Digital Kamera (lugn mamma, ska ändå försöka hålla bra tempo med paint ritningarna)
o.s.v..
Typ det, kommer lite blandade bilder på detta:
Limon
Rosévin
The Hill of Crosses - Litauen

Vackra Lyckesand på Öland ♥

Enerum♥

Naaw.. Längtar hem lite när man ser dessa bilder. Mitt vackra Öland.. HAHA, Henrik ligger precis bredvid mig och sover nu, han snarkade precis till.. Gulligt :D

Funderar på att göra honom sällskap i sömnens värld nu. BTW så fyller han 25 om en dag (för nu är det egentligen måndag).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0