Gym

Ganska nyligen hemma från ett gym pass med favorit Anna, vi körde ett pass med skivstång i 60min. Nu jäklar ska jag ta tag i mina armar och bli värsta biffen. Skulle egentligen köpt ett gymkort idag, men eftersom vi blev lite sena (för att jag missuppfattade tiden) hann vi inte riktigt med det. Så får bli nästa gång
Väldigt härligt pass faktiskt, man arbetar hela kroppen. Ben, armar, rygg, mage o.s.v. Träffade på Alma också, mycket trevligt. Fasiken vad vikter hon tar, riktigt stark. Ska bli lika bra snart ;)

Vad är det fr ståhej på stan? Hör en man som pratar/skriker och en folkmassa som hejar på. Konstigt..

Om bara två dagar är det dags för våran Halloween fest, både jag och Henrik har fixat våra dräkter så det kommer bli kanon bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0