Henrik Mr Linslus

God dag mina kära vänner!
Henrik har blivit en riktigt liten linslus faktiskt. På senaste tiden syns han och hörs lite överallt. Det började med att han fick vara med på Nybro Vikings webb-tv, till att vara med på lokal reklam på tv4 och i Sveriges Radio P3 - Morgonpasset.
De sänder idag i Kalmar och sökte lite besökare från stan som ville vara med. Jätte roligt!

RADIO KLIPPET om ni vill lyssna. Han kommer in efter 1 timme i programmet typ, så spola fram till 60min. Det handlade om vilka maskeradkläder han ska ha på sig på våran Halloween fest morgon. Julgransdräkten eller Duffman (från Simpsons ifall inte alla vet det)
Henrik i Studion
Kodja provar på Julgransdräkten
Bilderna har jag tagit från P3 hemsida. Visst är han söt :) Min lilla linslus ♥

De la upp bilderna på deras hemsida för att låta lyssnarna rösta på vilken dräkt han ska ha på sig. Jag röstade på Duffman, den är för bra!!
Idag ska jag hämta min dräkt från posten, är inte lika duktig som baby och fixar dräkterna själv :)

Kommentarer
Postat av: Mammi

kul Sandra, heja heja Henrik

2010-10-29 @ 18:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0