Macbook Pro ♥

Hejsan alla! Mitt namn är Sandra och detta är min blogg som handlar om mitt lilla liv ifall det är några som glönt under denna tiden.

Vad har hänt med mig sen Juli?
Jo, jag har kommit in på mitt andrahandsval som är Internationella Affärer, fast jag egentligen gå Media Management. Där är jag för tillfället tredje reserv. Får veta om jag kommer in på progremmet allt ifrån imorgon till 3 veckor frammåt. PLEASE JESUS! HELP ME! (Sandra gose kristen)

Annars då? Jag har bestämt mig för att köpa en Macbook Pro 13tum dator. Helt kär i den ♥

           
Den har en sjukt snygg design. Dock kostar den lite extra men som alla andra säger så är det en investering, denna dator kommer hålla i flera år ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej, Sandra! Gratulerar till din MacBook Pro. Det är en fantastisk dator! :)

Vi på macbookfodral.se är intresserade av att skicka dig någon av våra produkter om du har lust att blogga lite om oss. Hör av dig om det kan vara intressant.

2011-08-25 @ 11:10:06
URL: http://www.macbookfodral.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0