Efterlängtad uppdatering

Fick höra av mina vänner att de saknar min blogg och att jag borde uppdatera lite oftare, så nu ska jag verkligen försöka ta tag i det igen. Och det har vissa fördelar faktiskt!

1. Mina vänner vill (jag har dagliga läsare :D )
2. Susanne ska få koll på mitt liv även i Afrika (Älskade syster kommer vara i Tanzania i 2 månader och det är bra ifall hon har koll på mitt liv där borta med)
3. Får avreagera mitt skrivande här, skriva allt skit jag vill igen :D

Nu har jag då börjat jobba på Telenors kundtjänst. Håller på med utbildningen som är i 4 veckor, och är nu i vecka 3. Satan vad mkt information man bara matar in.. Man är där kl 8 till 16:30 och bara matar in information om ett program som verkar helt ologiskt (fast egentligen är det nog ganska logiskt, bara man kommer in i det)

Idag då, vad händer idag? Hade egentligen på en plan att tvätta och skynda ner till gymet en snabbis. Men min tvättid är tydligen morgon och Henrik har lovat bort mig som flyttkarl. Hans kusin och flickvän ska flytta till Kalmar och idag är det dags att bära kartonger.. Hurra!

Ölands promenad med hundarna, syster och Morbror i bakgrunden


Fina Susanne, nu är hon långt borta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0