Grattis Pappi ♥

Idag är det ingen vanlig dag, för idag är det pappas födelsedag, Hurra Hurra Hurra!

Väldigt tråkigt att jag inte är där och firar pappa.. Men i helgen ska jag till Öland och då ska det firas!

Idag har jag på jobbet varit uppkopplad till kunder i 2,5 timmar. Det börjar rulla på det mesta, men tusan vad jag fick många utländska idag som inte kunde så mkt svenska eller förstod vad jag sa. Blev lite invecklat men fixade det till slut iaf.

Nu har jag tvättid så väntar på att lägga in en till tvätt innan jag sticker på ett spinningpass på 75 min. Shit, kommer nog inte orka alls känns det som :p  men får ta mig något att äta innan så jag får lite energi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0