Gullunge

Sitter nu i soffan hemma i lägenheten och kollar på Im a Legend på tv 6. En helt okej film. Har precis lockat håret, för att komma in i min roll. Ni förstår, i morgon är de team-fest och då ska vi ha ett liknande rollspel. Igår fick vi alla hemliga brev om vem vi är och våran roll i spelet. Ska bli jäkligt roligt hopps jag! Jag är då Giovanna Bandito, Maffia bossens fru. Hur ballt låter inte det ;)

Måste bara dela med mig av dessa söta bilder jag tog på Alex på väg till Öland för att fira pappa. Så syster/faster Susanne får se!

How cute!


Henrik är som vanligt inte hemma, på fotboll eller liknande :p och jag som nu slutade jobba tidigt.. Menmen.. Nu fick jag iallafall tid med att tvätta i fred :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0