Stor städning

Shit.. Efter att varit på Öland igår och firat pappa med god mat och lite presenter var jag lite rastlös på väg hem. Jag ringde Henrik och berättade att jag ville göra något idag, inte bara slappa. Då, när jag kom hem fick vi värsta rycket och började rensa bland alla våra kläder (Sjukt mkt kläder man har som man inte använder)

Helt plötsligt fick vi även för oss att rensa den större garderoben som vi har allt möjligt i. Sjukt mkt grejer!! Vill knappt visa dessa bilder, men gör det iaf.

Den större garderoben som vi bara slänger in allt som vi inte vill ska synas innan städningen!

Och efter, nu kan man gå in i den igen :D



Här är allt som ska bort/slängas (förutom Rambo) Står fortfarande i hallen och skräpar :P vi ska försöka ta det några av dessa dagar.

Puh.. Nu har ni sett min nakna sanning.. Men gud vad skönt att slänga alla gamla kläder som man inte alls använder. Haft en massa kläder som man inte använt på 1-2 år som man alltid tänker "Denna kan jag faktiskt använda någon gång". Men inget sådant denna gång, hade vi inte använt det på kanske 1 år åkte det ner i kassen. Tar bara en massa onödig plats.

Nä, nu ska jag hoppa in i duschen, ska arbeta morgon och sen ska jag på Ki-box med Daniel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0