The Hobbit

Shit... typiskt mig att inte uppdatera på typ 1 månad, men när jag börjar ingen så uppdaterar jag efter bara 10 minuter igen :D

Men kom på det, Peter Jacksson ska ju redigera films The Hobbit. Berättelsen om hur Bilbo hittar härskarringen och hans äventyr på vägen dit. (Från Sagan om Ringen trilogin för er som inte har en aning om vad jag talar om) Men nu till det ännu mer fantastiska, Michael Persbrandt ska vara med och spela Beorn! Är inte detta spännande?!

Läste denna bok i 9:an minns jag, efter Sagan om ringen filmerna.. Dock vill jag gärna läsa om den innan filmen kommer ut!


Beron,i boken en väldigt stor man som kan ta skepnad som människa eller som en stor svart björn

Om allt går som planerat kommer filmen första filmen 2012  (blir två filmer)

Kommentarer
Postat av: Percy

Typiskt dig Sandra med namn;) Han heter Mikael Persbrandt. Hehehe

2011-02-01 @ 23:35:47
Postat av: Sandra

Svar: HAHAHA!! Vilken jävla miss :D Var för inne på Peter Jacksson tror jag.. Får allt fixa det.

2011-02-02 @ 17:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0