Shabby chic!

Hejsan! Nu sitter jag på Öland i nya köket och kände att nu var det dags att uppdatera lite. Sitter och kollar lite på andra bloggar och nu har jag fått nog. Nu ska jag göra om lite i min lägenhet hemma! Känner inte alls denna "hem" känslan jag vill ha. Det jobbiga är att när vi väl köpte alla våra möbler så var inte jag så intreserad av inredning. Utan man köpte mest det man skulle ha, typ...
Nu känner jag att jag vill ha en mycket mer ljus och mysig stil, Shabby chic! Lite enklare, lantligt.






Mysigt och hemtrevligt.. Det bästa är nog att jag kan nog försöka fixa lägenheten med lite målarfärg helt enkelt. Lite billigare och det är ju bra för vår ekonomi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0