Sova snart

Bryr er inte om ifall inlägget tidigare är lite konstigt.. Mobilen som fick äkte spel :)

Nu är jag och Henrik iallafall hemma i Kalmar igen. Han kom precis hem från sin kusin där han kollat på fotboll. Jag sitter här hemma och installerar om min MacBook Pro till orginal skick. Då jag laddat ner olika program jag inte riktigt vet vad det är vid tidiga tillfällen. Så lika bra att göra om och göra rätt nu när jag har lite mer kött på benen.

Idag köpte jag föresten nytt gymkort! Ska komma igång med motionen ordentligt, drömmålet är -7kg till jul. Antagligen ett för högt mål, men tänker köra på det och försöka att inte böi besviken ifall det inte blir just så mycket :p

Varit duktig i 2 dagar nu iallafall. Bara ca 65 dagar kvar.. Eller vad blir det? Haha.. Jaha.. Godnatt


Kommentarer
Postat av: snoppen

vad duktig du e!! =) ge inte upp även om d e kämpigt. jag ska oxo fixa kort snart, du har friskis el?

2011-10-11 @ 23:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0