Godmorgon!

Godmorgon folket! Idag hade jag ännu en tidigt morgon, Henriks väckarklocka ringde och jag var vaken. Sen hörde man Susanne (hon sov här under natten) som gick upp och då tänkte jag att jag lika gärna kunde vakna. Så vi tog en kopp kaffe tillsammans och kollade på Nyhetsmorgon. Sen gick jag ut på en promenad och tog med mig kameran. Gick förbi slottet och kyrkogården där. Tänkte att det kunde vara fridfullt, men dock blev man lite deprimerad..

Staden sover runt 7:30



Slottsparken



Kyrkogården






Hösten är nu kommen!


Nu står en deg och jäser i mitt kök, ska straxt fixa frukostbröd. Om de blir bra får ni se resultat här. Om jag aldrig nämner dem igen betyder det att jag brände dem eller liknande...

Kommentarer
Postat av: Lina

Shit vad fina bilder du tar! :)

2011-09-23 @ 13:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0