HE'S BACK!

FAAAAAAAAAAN!!! Han är tillbaka, jätte spindlen. Trodde han gått ner i kloakerna där han hör hemma och att när jag duschat har han bara spolats längre och längre ner i avloppet. BUT NO. Nu är han vid bokhyllan här i vardagsrummet. FUCK! Och Henrik han precis iväg innan jag såg honom.

- Fånga honom i en skål bara.. Så tar jag honom sen när jag kommer hem
- GRAH! Okej.. Visst.. Det borde jag klara..

De som känner mig vet att jag inte brukar vara så fjollig med insekter/spindlar. Men när de är så här stora blir jag lika fjantig som Susanne.
Så jag kunde inte ens fånga den under en skål. JAG MÅSTE JU GÅ JÄTTE NÄRA FÖR ATT FÅNGA HONOM, OCH DÅ KANSKE HAN TAR SINA ÄCKLIGA BEN OCH SPRINGER IVÄG. Så jag håller koll på honom va 5 min för att vara säker på att han inte går någonstans tills Henrik är hemma igen.

Kommentarer
Postat av: snorre

haha ofta sandra att du inte vågade =D plus att de e ju värre att inte ha den i ett glas, tänk om du missar den!! hur slutade d??

2011-09-24 @ 18:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0