Kära Susanne

Min syster Susanne bor i Kalmar i va 2 veckor till. Hon hyr en lägenhet av en kompis, men nu har han tagit tv:n ifrån henne så hon har hängt med mig nåra dagar i rad nu. Jag vet nog inte en telefon som ringer så mycket som hennes (privat sätt). HAHA, det ringer hela tiden och alltid är det någon hon måste tala med för att de "ringer alltid om varandra annars". Sötnöt..
Så här kan det se ut (men jag är inte alltid så dyster Susanne, så var inte orolig) haha. Henrik har varit en pärla och bakat Sconce (stavning?). Fan va mättande det var, tog en halva, ganska stor iallafall men helt fuullll...

Kommentarer
Postat av: mamma

Det är likadant när Susanne är här, då pratat hon i telefonen hela tiden :)

2011-09-15 @ 19:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0