Ny desigen

Japp, nu har jag gjort om lite här på bloggen. Har ju inte vart så bra på att uppdatera den på väldigt länge, så tänkte att ifall jag gör om lite kanske det blir lite roligare igen. Just nu ligger jag i soffan och kollar på Vänner. SKOJ! Henrik är hos sin kusin och kollar på fotboll.

Föresten, så skulle jag gå på toaletten förut. Precis när jag satte mig ner så tittar jag mot dörr-trösken och ser VÄRLDENS STÖRSTA SPINDEL! Haha, jag är inte den annars som är rädd för spindlar, men när de är stora tycker jag det är obehagligt. Och Henrik är inte hemma.. Fan, får vänta lite till helt enkelt... Har iallafall stänt dörren, så jag hoppas att hans feta kropp inte kan ta sig ut genom springan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0