God morgon!

Verkligen godmorgon! Jag har varit vaken sen 11:21 IGÅR.. Har inte kunnat somna på hela natten!! Var dock trött men kunde helt enkelt inte somna.. Detta har hänt innan för ca 2v sen, dock somnade jag runt 3-4 då.

Men nu var jag nästan klarvaken tills Henkes väckarklocka ringde. Så 5:36 tog jag på mig kläder och gav mig ut på en promenad för kroppen verkade ju så jäkla pigg. Sant med, kroppen ville Löpa! Jag rusade vid kortare sträckor, alltså RUSADE! Inte jogga, sprang allt vad kroppen pallade och sen gick jag ett tag och rusade igen.

Soluppgång är alltid underbart att se, då man oftas sover förbi dem. Hade inte systemkameran med mig så det fick bli iPhone kameran.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0